Ce înseamnă “Average Frequency”?

“Average Frequency” în Dicționarul Marketing

  • Frecventa medie – Media oportunitatilor( stabilite in cercetarea publicurilor ) de a auzi/vedea reclamele in program printre oamenii din publicul tinta care au cel putin o ocazie de a vedea/auzi, astfel, masoara in medie de cate ori un individ va fi expus la o reclama pe parcursul unei campanii. De exemplu, o campanie care promite sa atinga 70% la o media de 4 OTS inseamna ca 70% din publicul tinta sunt expusi in medie de 4 ori fiecare. Unii vor fi expusi de mai mult de 4 ori, altii, mai mult. Calculul: numarul brut de aparitii in secunde impartit la numarul brut de receptionari in secunde sau GRP-ul impartit la procentul net de receptare. Gradul de receptare a audientei poate fi obtinut prin analiza distributiei frecventei( vezi: Effective Frequency, Frequency, Frequency Distribution, GRPs, Impressions, Net Reach, OTS/OTH, Population, Universe).